3.1.1 Açanın ortağı pas geçerse

*Kontur atanın ortağı (Advancer) 0-8 puanla en ucuz dörtlü rengini en düşük seviyede gösterir.
Dörtlü majörü varsa onu göstermeyi tercih etmelidir.
* 9-11 Puanla rengini sıçrayarak gösterir. Majör renk dörtlü de olsa sıçrayarak gösterilir. (Minör renklerin beşli olması tercih edilir)
* 6-9 (veya kötü 10) Puan ile dörtlü majör renk yoksa rakip renkte keserler olunca 1 Sanzatu deklare edilir.
* 11-12 veya iyi 10 puan ve rakip renkte iyi keserler ile 2 Sanzatu deklare edilir. Bu zona davettir. Ama forcing değildir.
* 3 Sanzatu cevabı 13-16 puan ve rakip renkte sağlam keser gösterir ama löve kaynağı olabilecek beş kartlı veya daha uzun bir renginiz varsa daha az puan ile 3 Sanzatu'ya sıçrayabilirsiniz.
* Yeni bir renkte 2 sıçradığınız zaman puanınız ondan azdır. Ama renginiz enaz 6 Kartlıdır. Bu cevap prensip olarak blokatiftir. İstisnai olarak elinizde korumak istediğiniz onörleriniz olunca daha kuvvetli el ile zona sıçrayabilirsiniz.
* Bir seviyesinde konuş konturunu cezaya çevirmek üzere (trapp pas ) Pas geçmek için elimizde o renkten 3 alıcı 5 kart olması gerekir. Ayrıca ortağın vaad ettiği majör renkte oynamaya yetecek sayıda kartımız bulunmamalıdır. Konturu cezaya çevirdiğinizde ortağınız koz atak etmelidir.O bakımdan hazırlıklı olmalısınız.
NOT: Konuş konturunu cezaya çevirmede 10 veya 12 kuralları geçerlidir. Bunlar şöyledir.
10 Kuralı : Rakibin alması gereken löve sayısı ile bizim onun kozundaki alıcılarımızın sayısı toplamı enaz 10 olmalıdır.
12 Kuralı : Rakibin alması gereken Löve sayısı ile bizim onun kozundaki kartlarımızın sayısı toplamı enaz 12 olmalıdır.